Dalyan 'dan Göcek 'e Geçip 12 Adalar Tekne Turuna Çıkacağız

Pansiyonumuzda nehir manzaralı bir kahvaltı sonrası
12 Adalar Günlük Tekne Turu 'na katılmak için otobüsümüzün bizi almasını bekliyoruz .
Fiyatı 60 TL olan Göcek Tekne Turu için tur otobüsü saat tam 9.00 ' da bizi alıyor , diğer yolcuları da alıp yaklaşık 45 dakikalık yolculuktan sonra Göcek sahiline ulaşıp teknemize biniyor , yiyecekler de yüklendikten sonra saat 10.30 gibi hareket ediyoruz .
Teknemizin çok büyük ve fazla kalabalık olmaması hoşumuza gidiyor . Bu turda bölgede bulunan hepsi birbirinden güzel 17 koydan tekneler ortalama 5 'ine uğruyor . Geldiğimiz ilk koyda verdiğimiz yüzme molası sonrası
hem yüzmek hem de yemek için bir sonrakine ulaşıyoruz . Teknedekilerden bazıları Mavi tonlarının bir çoğuna sahip denizde yüzerken , bazıları muz 'a biniyor ,
birileri ise iskele de oturup kitap okuyor
veya yürüyerek çevreyi keşfediyor .Karnımız acıkınca yemek kokularını fark etmeye başlayıp tekne 'ye dönüyoruz .
Menümüzde Izgara Tavuk , Makarna ve Salata bulunuyor . Bu tur da arzu edenlere extra ödeme karşılığı Izgara Çipura alternatifi de bulunuyor . Yemek güzel ,
yalnız balığın ilave ücretli olması ucuza satılmayan bir tur da bana göre gereksiz . Çünkü bazı yerlerde 30 TL 'ye tur satıp ilave fiyat uygulamıyorlar .Hamam Koyunda da  yüzdükten sonra
genelde mavi yolculuk teknelerinin yemek yediği bir restoran bulunan Göbün  koyuna geliyor , deniz çok güzel olduğundan burada da yüzmeyi ihmal etmiyoruz .
Bu gün son mola yerimiz olan Yassıca Adalar 'a geldiğimizde saat 4 'ü geçmiş ve çok yüzüldüğü için insanlar yorulmuş görünse de yine herkes mavi sulara kendisini bırakıyor . Sonrasında bazıları eşsiz bir manzara eşliğinde kitap okurken
bizler yan tarafta gördüğümüz salaş tekneye gidip gözleme yiyip çay içiyoruz .Burada bir teyze gözleme açarken ,bir başkası odun ateşinde  yapılan çayı demliyor .
Sonra adayı dolaşıyoruz .
Akşamüstü ise doğa ve denizin etkisinden yorgun ve mutlu bir şekilde Göceğe dönüyor,
otobüsümüze binip Dalyan 'a doğru yola çıkıyoruz . Yolda otobüsümüz Ley Ley restoranda çay ikram ediyor . Leylek yuvalarının da bulunduğu doğal bir ortamda çayımızı içtikten sonra pansiyonumuza dönüyoruz . Akşam  yemeğinde  önce midye dolma yiyor ,
sonra dün de gittiğimiz çay bahçesinde çi börek ve dondurma yiyoruz .
Ertesi gün çıkacağımız Ekincik Tekne Turu için rezervasyonumuzu
  yapıp odamıza dönüp uyuyoruz .
Dalyan ve Çevresi Tatilimizin Tamamını Buradan Okuyabilirsiniz.